Monday, June 29, 2020

यो के हो?

भर्खरै ब्रेकअप भएको प्रेमिका आँखा जस्तो आजकल आकाश बर्सिरहन्छ। 
मानौ कुनै ठुलो पिडाले मनमा बारम्बार पिरोलिरहेछ। पीडा पखाल्ने आँखा भन्दा राम्रो माध्यम अरु केही हुन सक्दैन- यस्तो मेरो मनले भन्छ। हाम्रो घर तिन तल्लाको छ। सब भन्दा तल हाम्रो घरका विशेष पाहुनाहरु बस्छ्न। 
हाम्रो भैंसी अस्ति भर्खर ब्याएको छ, उसले उ जस्तै राम्रो पाडी पाएको छ। गाउँमा प्राय राङो जन्मियो भने सानैमा बेचिदिने चलन हुन्छ किनेर लाने मान्छेले काटेर खान्छ्न अरे, त्यति सानो वच्चा कसरी काटन सक्छ्न होला लौ मलाइ त सम्झिदै जिउ सिरिङ भएर आउँछ। 
नोट: यो लेख जनावरको हक अधिकारका लागि लड्नेहरुका लागि हैन। 
तर हाम्रो भैंसी क्या लक्की छ उसले त पाडि जन्मायो, आफू जस्तै हल्का काली छ पाडी तर फरक पर्दैन मान्छे भए पो काली छु भन्दै पिर गर्थी होला। म मन मनै धन्यवाद दिन्छु भैसिलाइ धन्न तिमिले काली नै छोरी जन्मायौ नत्र कालो अक्षर भैंसी बराबर भन्ने उखान बर्थ जादो हो है। आमा पानिले भिजेर आउनु भाछ बाहिर बाट। 
आमाको यसै बर्बराउने बानी छ। आफू काममा गाको बेला पानी पर्यो भने आकाशलाई गाली गर्दै फतफताउनु हुन्छ। आमाको यो वानी क्या खत्रा लाग्छ मलाइ दिन भरिका त्यत्रा योजना चौपट हुदा आफ्नो फ्रस्टेशन पोख्ने यो भन्दा राम्रो माध्यम केहि हुनै सक्दैन। हामी मान्छे प्रजाती चाहिँ घरको मद्यम तल्लामा वस्छौ। 
हाम्रो घरको टप फ्लोरमा चै हाम्रो देउता बस्नु हुन्छ। धान, मकै, गहु र अन्य खाने कुराहरु, मलाइ हजुरबाले सानै देखि सिकाउनु हुन्थ्यो खाने कुरा भनेको भगवान हुन खाने कुरालाइ कहिल्यै खेर फाल्नु हुदैन। यसरी हाम्रो घरमा सब भन्दा माथी भगवान बस्छ्न जहाँ स्वर्ग छ, बिचमा हामी मान्छे बस्छौ त्यो पृथ्वी हो अनि हामी भन्दा तल हाम्रा जनावर बस्छन। जुन नर्क हो।( जनावरका लागि) पानी पर्ना साथ ढुङ्गाले छाएको हाम्रो घर केही ठाउँबाट चुहुन थाल्छ। 
अनि म घरमा भएका बाटा, थाल र बाल्टिन बोकेर चुहुने ठाउँको मुनि राख्दै राख्दै जान्छु। कैले यता राख्यो उता चुहुन्छ उता राख्यो यता चुहुन्छ। हाम्रो घर मान्छेको मन जस्तै छ जति सम्हाले पनि कहि न कहिबाट चुहिरहन्छ। मैले तिम्रो म्यासेज ढिला हेरे भनेर रिसाइरहन्छ्यौ नि हेर फेरि पानी पर्यो अब मलाइ भाडा थाप्न जानू पर्छ।

No comments:

Post a Comment

म भुलि जाने याद जस्तो, म कस्तुरीको सुवास जस्तो। डुल्दै डुल्दै म हराएको वाटो जस्तो म चिप्लो रातो माटो जस्तो। म भुलि जाने याद जस्तो, म अभागिको...