Friday, October 29, 2021

सवाल

सुर्यमुखिले सुर्यलाइ पछ्याए जस्तै

जिन्दगीभर कहाँ पछ्याउन सकिएला र तिमिलाइ 
बरु म तिम्रै छेउमा गुलाब बनेर फुलिदिउला। 
या त तिमी फुल्ने गमला बनिदिउला! 
ढकमक्क फुलिरहनु तिमी म तिम्रो भार सहिरहुला। 

अथवा म हावा बनेर
तिमिलाइ पछ्याइरहुला
तिम्रा कोशिका भरी फिजारिएर 
तिम्रो मुटुबाट सन्चालित भएर 
म पुगुला तिम्रो शरीर भरी 
वा तिमिलाइ शितलता दिन बहिरहुला तिम्रै वरिपरि म! 

अथवा कलकल बग्ने पानी बनेर
तिमि फुल्ने खेतबारि भिजाइदिउला 
तिमिले बोक्ने गाग्री भरिदिउला 
तिमिले पिउने चियाको रङ फिजाइदिउला 
तिमिले भन्छौ भने। 

अथवा तिमिलाइ प्रेम गरिरहने 
म प्रेमी बनेर हटाइरहुला बाधा अड्चन 
थपिरहुला खुसिका पल 
प्रेमको बर्सात बनेर 
भिजाइरहुला तिम्रो मन 
बनेर फूल गुलाबको सिउरिरहुला तिम्रो केशमा
वा बनेर तिम्रै प्रेमी सुन्दर बनाउला यो जिन्दगी।

No comments:

Post a Comment

म भुलि जाने याद जस्तो, म कस्तुरीको सुवास जस्तो। डुल्दै डुल्दै म हराएको वाटो जस्तो म चिप्लो रातो माटो जस्तो। म भुलि जाने याद जस्तो, म अभागिको...