छोटा कुरा😉

तिमी आकाश हौ।
त्यसैले त मैले कैले भन्न सकिन तिमी मात्र मेरि हुन पर्छ।
किनकी मलाइ थाहा छ आकाश सबैको हो। म तिम्रो जिन्दगीको आकाशको पर अरबौ प्रकाश बर्षको दुरिमा चम्कदै निभ्दै/ चम्कदै निभ्दै गरेको एउटा तारा जो सायद तिम्रो बार्दलिबाट सजिलै देख्न समेत सक्दैन।
मलाइ थाहा छ म जून होइन। भन्नेहरुले भनिरहे आकाश जूनको हो।
यदि म जून हुदो हु त नेपाली फिल्मको डाइलग चोरेर सायद म भन्न सक्ने थिए- तिमी मेरि हौ! मात्र मेरि।
आजकल आकाशमा पातलिदै छ अरे।
थाहा छैन तिमि कता कता पातलियौ? कहाँ कहाँ प्वाल परेको छ तिम्रो ?
कहाँ कहाँ पग्लियौ तिमी कहाँ कहाँ च्यातियौ?
पैले इन्द्रेणी जस्तै थियौ तिमी, ऐले रुक्मिणी भैछौ।
लाजले हो कि लालिले त्यो मैले ठम्याउन सकिन।
पृय आकाश,
कुनै दिन तिमिलाइ ऐना हेर्ने फुर्सद मिलेछ भने। तिम्रो दायाँ तिरको केश नजिकै जरुर हेर्नु त्यहा एउटा चन्द्रमा छ। त्यो भन्दा थोरै पर चम्केर मर्नै आटेको एउटा तारा छ- त्यो म नै हु।
         oct 16-2017

Comments

Popular posts from this blog

पुनु तिमिलाई शुभकामना!

कबिता- चिया प्रेम

सिन्दुर नलगाउ है