Saturday, April 29, 2023

सिन्दुर नलगाउ है

सिन्दुरको धर्काले
तिम्रो भाग्य छोपिदिने हो कि?
सिन्दुर नलाए हुन्छ।
चुराको छिन छिनले
तिम्रो मनको शान्ती विथोलिदिन्छ कि?
बाहुन बाजेले बाधेको हातको डोरीले
तिमिलाइ जन्जिर बेरे जस्तै पो लाग्छ कि?
रातो सारी लगाएर बस्दा
क्रान्ती गर्न हिडेको योद्धा देख्छौ कि
आफ्नो स्वतन्त्रता खोसिएको कैदी
थाहा छैन।
साहिली औलाको औठीले
मेरो आफ्नो जिन्दगी सकियो भन्ने पो लाग्छ कि?
भो नलगाउ त्यो औँठी पनि।
यो जिन्दगी तिम्रो आफ्नो पनि त हो।
छोडेर भान्सा कोठा
हिड जाउ तिमी र म समानतको युद्ध लड्न।
आज मलाइ अल्छी लागेको छ बाइक चलाउन
तिमी तिम्रो स्कुटिमा
मलाइ पछाडी राखेर लैजाउन है अफिस सम्म।
दिन भरको कामले थाकेको होला तिम्रो शरिर
आज खाना मैले पकाउछु, भन के खान मन छ?
भो छोडिदेउ हाम्रा लुगाहरु
आज मैले पखाली दिन्छु नि हुदैन?
मलाई घर चलाउन
पैसा चलाउन उति राम्रो आउदैन।
कसलाइ के कति दिने,
पैसाको लगानी कता गर्ने?
नयाँ के के सामान किन्ने
यस्ता साना तिना निर्णयहरु तिमी लेउ न है।

No comments:

Post a Comment

म भुलि जाने याद जस्तो, म कस्तुरीको सुवास जस्तो। डुल्दै डुल्दै म हराएको वाटो जस्तो म चिप्लो रातो माटो जस्तो। म भुलि जाने याद जस्तो, म अभागिको...