Saturday, April 29, 2023

मृत्यु शैया

     कुनै दिन

यो शहरको भिडभाड छ्ल्नलाइ
यी मान्छेका कोलाहल देखि
कतै टाढा भाग्नलाइ।
वा हुन सक्छ
तिमिले बिर्सिएको चराचुरुङ्गीको गीत सुन्नलाइ
यस्तो होला
गुराँसको फूल चुडेर
तिम्रो ओठमा लाली पोत्नलाई
कुनै दिन आउ है हाम्रो घरमा।
कुनै दिन आउ है हाम्रो पुरानो गाउँमा
हाम्रा अधुरा सपनाको संसार हेर्नलाइ
हामीले देख्न नसकेको सपना देख्नलाइ
म घुमाउला तिमिलाइ
ती नदिनालाहरु
ती पहाड घुम्तीहरु
मैले हिडेका गोरेटाहरु
मैले भारि बिसाउने चौतारीहरु
कुनै दिन
मेलीको ठूलो चौरमा पल्टेर
त्यो खुल्ला आकाश नियाल्दै
बादलका टुक्रामा तिम्रो आकृती कोर्दै
जवानी सङै बाच्न नपाए पनि
केही पल
तिमिसङै बाच्न मन छ
मलाइ मेरो वालापन!🤞❤️
All reactions:
Amrit Tamrakar, Dhrubaraj Joshi Upamanyu and 10 others

No comments:

Post a Comment

म भुलि जाने याद जस्तो, म कस्तुरीको सुवास जस्तो। डुल्दै डुल्दै म हराएको वाटो जस्तो म चिप्लो रातो माटो जस्तो। म भुलि जाने याद जस्तो, म अभागिको...