Wednesday, July 17, 2019

मिलन चोक!

If you truly Love someone Distance, Age, height, cast, Money doesn't matter.

कुनै समय कुनै धनी या त कुनै काल्पनिक मान्छेले कुनै फिल्मका लागि कि त आफ्नो पुस्तक हिट बनाउन लेखेको डायलग होला पक्कै यो।
किनकी कालान्तरमा मिलन चोकमा टिकिरहन सक्ने को छ र यहाँ?

नारानिको सिरेटोले टुच्च छोएर जान्छ। ठिक उसै गरि जसरि हरेक भेटमा प्रेमिकाले आफ्नो ओठ्ले प्रेमिको निधार छोएर जान्छे। नारानी कुनै प्रेमिका भन्दा कम कहाँ छे र?

एउटा पातलो सुइटर छ, जस्ले हाड छाला छेक्छ।
यहाँ मायामा मान्छेले माया मात्र कहाँ देख्छ?

हिजो रात पनि सुत्न सकिन। निद्रा नलागेर हो वा निदाउन नचाहेर हो। मलाइ थाहा छैन।
धन्न केही कुरा त छ्न जो मेरो चाहना अनुरुप भैदिन्छ्न। अनिद्रा धन्यवाद छ तिमिलाइ।
चार महिना पछि हिजो उसको फेसबुकले रात भरि ग्रीन सिगनल देखाइ रहयो।
मनमा आशाका बिरुवाहरु बर्षातको हरियो दुबो जस्तै गरि मौलाउन लागे।
यस्तो लाग्यो कि हामी पुराना कुराहरु सबै भुलेर फेरि नया सुरुवात गर्ने छौ।
हाम्रो जिन्दगीको! हाम्रो प्रेमको सुरुवात।
म फेरि उसैगरी 'ए जुनकीरी भनेर बोलाउने छु' उसलाइ।
ऊ रिसाको इमोजी पठाउदै भन्ने छ - अ!भन! मुर्दार।
हामी फेरि ससाना झगडामा प्रेम खोज्ने छौ। स-सना पलहरुमा जिन्दगी जिउने छौ।
रातहरु छोटा हुने छन। फेरि यो मोबाइलसङ प्रेम हुनेछ मलाइ। आजकलको जस्तो रिसाएर बेला बेला फोनलाइ यता उता मिल्काउने छैन।
माया गरेर मुसार्दै राख्ने छु फोनलाइ मेरो छातिको बायाँ खल्तिमा।
मनमा फेरि नया उर्जा आयो। फेरि नया आशा पलायो।
तर मलाइ थाहा छ यो सब मेरो मिथ्याको काल्पना मात्र हो।
तर लाग्यो कल्पनामा बाच्नुको पनि आफ्नै मज्जा हुने रहेछ यार............
सत्य त यो हो कि कालान्तरमा मिलन चोकमा टिकिरहेने त को छ र यहाँ?
सबलाइ आफ्नै घर फर्किन हतार भएको छ।

No comments:

Post a Comment

म भुलि जाने याद जस्तो, म कस्तुरीको सुवास जस्तो। डुल्दै डुल्दै म हराएको वाटो जस्तो म चिप्लो रातो माटो जस्तो। म भुलि जाने याद जस्तो, म अभागिको...