Friday, September 21, 2018

मनका कुरा

अपृय केटि।
तलाइ थाहा छ नि तेरो बारेमा।
मलाइ पनि थाहा छ तलाइ कपडा बुन्न खुब्बै मज्जा लाग्थ्यो।
त्यो दिन बजार कुनाको एउटा कपडा पसलबाट तैले र मैले २ डल्ला ऊनको धागो किनेर ल्याएका थियौ।
थाहा छ त्यो पसले ले तलाइ र मलाई देखेर जिस्काए झै  मुसुक्कै हासेर सोधेको थियो- ' भाउजू, दाइलाइ के बुनिदिन लाग्नु भयो?
त्यति बेला तैले केही बोलिनस।
धेर महिना पछि, मेरो जन्मदिनमा झिलमिले कागज भित्र बेरेर तैले सुटुक्क केही दिइस।
मलाइ थाहा थिएन त्यो झिलझिले भित्र के थियो- मैले झिलझिले खोलेर हेरे तैले भित्र पट्टि एउटा गुलाबी कलरको मफलर पठाएकि थिइस।
एक बर्ष जाडोको दिनमा।
घाम लागेको बेला म त्यही मफलर घाटिमा बेरेर एमालेको चुनाब चिन्ह तापिरहेको थिए।
चौर हरियो थियो। घाम पारिलो थियो। मफलर गुलाबी थियो।
तलाइ थाहा छ? त्यो दिन मलाइ तेरो लास्टै याद आएको थियो नि।
त्यो दिन म खुब चकचके भएको रहेछु। मैले एक, अर्को, गर्दा गर्दै धागोको धर्को फुकाउन लागेछु।
हेर्दा हेर्दै मफलरको एउटा छेउ उध्रीएर आधा भैसकेछ- सङै मेरो मन पनि।
म झसङ भए।
अनि थाहा छ केटि मैले मफलर बचाउन त्यो धागो आधाबाट काटेर गाठो पारिदिए।
तेरो र मेरो रिलेशन जस्तै। अनि त्यसपछी त के मलाइ त्यो धागो फाल्न मन लागेन। साझ घर फर्केर धागो झिल्झिले कागज भित्र बाधेर मुधुसमा हालिदिए।
आजकल जैले हेर्छु त्यो मफलर आधा छ।
म पनि आधा छु। त पनि आधा नै त होलेस नि है ?
कैले काहीँ आधा आधा जोडेर एक नहुने रैछ।
एक हुन एकमा एक नै जोड्न पर्छ।
अनि केटि। सुन न। मैले यो कुरा क्या बिर्सेथे है।
आज एउटा केटोले ठ्याक्कै उस्तै मफलर हालेको रैछ घाटिमा।
मैले भगवानसङ कामना गरे। त्यो केटाको मफलर कैले नउध्रीयोस।
ऐले म देउरालिमा छु। त पनि आइजा न।
आधा आधा कप चिया खाएर एक बनाउला अनि सङै फर्किउला के हुन्न?
        18-Nov 2017

No comments:

Post a Comment

म भुलि जाने याद जस्तो, म कस्तुरीको सुवास जस्तो। डुल्दै डुल्दै म हराएको वाटो जस्तो म चिप्लो रातो माटो जस्तो। म भुलि जाने याद जस्तो, म अभागिको...